Tuesday, March 30, 2021

 Sall László


a könnyem ötven árnyalata


a bekövetkezett folytatás a Stayin alive eredeti betűinek és hangjainak felhasználásával



zele fan a tököm

a nemzeti víruság döntése alapján kiterítenek úgyis

de nemcsak a felem hanem a felem is velem

velem tele velem még a telem is


zele fan az orrom ötven árnyalatú takonnyal mintha

zelo fan takarná levegő se ki se be

zele fan a torkom krákogó köhéccsel

telefon másik végén értetlen röhéccsel


zele fan könnyeimmel s minden más nedveimmel

a szoba a lakás fala

konyhában a leves szaga (?)

hogy még mesélni is fala'

a nemzeti víruság döntése alapján kiterítenek úgyis

van időm keresni zsengére éledző testem oltópontjait

megkeményítem magam az úrnak s perlem

mondd hogyan kompenzálod e sok asszonyi szép arcot nem látta szemem e sok elhalasztott
élvezetet eltakarod te is arcod hogy te se láss szépnek elég ez így mire te jó ég mire e sok asszonyi szép hol keresi most bíztató - csiklandó tekintetem

tektonikus harapásaim nyomát látom köröttem minden nőn hogyan gyógyítod majd őket ó mondd uram velem meg csak ne bánkódj


én majd forraló agyvelőm fagyosan izzó cseppjeiben tisztítom testre töltött lelkem


úgyis ez

az ígyis


göte2021-03-30borg

No comments:

Post a Comment