Sunday, July 7, 2019

Sall László

szórólaposztó


lenne az ittnek ideje
az árú felrakó józsefattilának
az árúfeltöltő kassáklajosnak
a rizikó költészetnek
a figurális költészetnek
az identitás költészetnek
az én a te az ő
a mi a ti az ők
költészetnek
nekem neked neki
nekünk nektek nekik
lenne az ittnek ideje
a csillagűző népdaloknak
a vérmosdató balladáknak
a rizikó költészetnek
a figurális költészetnek
az identitás költészetnek
az én neked a te neki az ő nekem
a mi nektek a ti nekünk az ők nekik
költészetnek
lenne az ittnek ideje
a műkörmös kafkamargitnak
a sírkőfaragó gellériandorendrének
a rizikó költészetnek
a figurális költészetnek
az identitás költészetnek
az én a te az ő
a mi a ti az ők
a tőlem a tőled a tőle
a tőlünk a tőletek a tőlük
költészetnek
lenne az ittnek ideje
a szalagmunkás tersánszkyjózsijenőnek
a pultos illyésgyulának
a rizikó költészetnek
a figurális költészetnek
az identitás költészetnek
az én tőletek a te tőlünk az ő tőlem
a mi tőled a ti tőletek az ők tőle
költészetnek
lenne az ittnek ideje
a szerszámköszörűs kosztolányidezsőnek
a lángvágó tarsándornak
a rizikó költészetnek
a figurális költészetnek
az identitás költészetnek
az
én a magunknak
a
te a magunknak
az
ő a magunknak
az
ők a magunknak
a
ti a magunknak
a
mi a magunknak
költészetnek
itt az ideje
a zorrólaposztó
kötészetnek

No comments:

Post a Comment